gewoon bellen 040-2368010. we bijten, meestal, niet ;)

WEBBER Interactief is een SEA (Search Engine Advertising) specialist uit Eindhoven. Wij helpen je graag bij het opzetten, beheren en optimaliseren van mooie en leuke zoekmachine advertenties. Ontwikkel samen met ons DE campagne om je producten en diensten te promoten bij je doelgroep en behaal online resultaat.

SEA Campagnes Eindhoven

Met behulp van  het advertentieprogramma ‘’Google AdWords’’ van Google worden campagnes gecreëerd. De advertenties worden weergegeven in de zoekresultaten van Google op het moment dat deze aansluiten op de benodigde informatie van een gebruiker van Google. Je kunt zelf kiezen bij welke zoekopdrachten jouw advertenties worden getoond. De advertenties kun je op allerlei manieren in Google AdWords ontwikkelen en visualiseren. Het programma onderscheidt vijf soorten, namelijk:

  • Video Advertising – Met Video Advertising kun je de klanten het product, dienst of merk werkelijk laten beleven. In een paar seconden worden mensen geïnspireerd en geïnteresseerd.
  • Shopping Advertising – Wil jij graag de naamsbekendheid en sales verhogen van je webshop? Dan is Shopping Advertising voor jouw bedrijf ideaal! Jouw producten en diensten worden weergegeven op het moment dat iemand op zoek is naar een item dat jij in je assortiment hebt.
  • Search Advertising – Je kunt hiermee advertentieruimte kopen boven of onder de zoekresultaten in een zoekmachine.
  • Mobile Advertising – Met Mobile Advertising kun je advertenties tonen op mobile devices die door jouw doelgroep worden gebruikt. Bereik hierdoor altijd en overal je klanten.
  • Display Advertising – Bij deze vorm van advertising kun je de advertenties visueel weergeven met afbeeldingen, interactieve elementen en animaties. De advertenties worden getoond in de vorm van een banner met eventuele tekstlinks.

Zoekwoorden

Bij Google AdWords wordt gebruik gemaakt van zoekwoorden. Op basis van zoekwoorden worden advertenties getoond in de lijst van ‘’ gesponsorde koppelingen’’ en ‘’advertenties’’. Zodra iemand op Google een zoekwoord intypt waar jij op adverteert, wordt jouw advertentie getoond. Zoekwoorden bestaan uit woorden (short tail) of woordcombinaties (long tail) die gebruikers van een zoekmachine intypen voor het vinden van benodigde informatie. Short tail zoekwoorden kunnen worden omschreven als algemene woorden die veel zoekvolume bevatten. In tegenstelling tot short tail zoekwoorden, zijn long tail zoekwoorden specifieker en het zoekvolume is vaak een stuk kleiner, maar er is over het algemeen minder concurrentie. Ga samen met ons op zoek naar de juiste zoekwoorden en combinaties die aansluiten bij jouw doelgroep.

Wij, als Google Partner, helpen je graag om een goede campagne te ontwikkelen waarmee de potentiële doelgroep wordt bereikt. Samen met het doel om uiteindelijk conversie te behalen! Ben je enthousiast geworden en ontvang je graag meer informatie over de mogelijkheden? Aarzel niet en vraag vrijblijvend een gesprek aan!

Bel nu Mail nu