Service Level Agreement voor je bedrijfskritische website

Heb jij een website waarop klanten hun persoonlijke gegevens moeten invullen? Dan betekent dit dat je een bedrijfskritische website hebt. Natuurlijk is de juiste beveiliging dan van groot belang. Vanaf nu is het mogelijk om bij WEBBER een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten. Als je besluit zo’n contract bij ons af te sluiten maken we afspraken over onder andere de beschikbaarheid van de dienst, klantenondersteuning en uiterlijke reactietijd bij een calamiteit. Ook heb je recht op compensatie als wij niet de afgesproken dienstlevering kunnen leveren.

Wij van WEBBER kunnen je een aantal typen Service Level Agreements aanbieden. Afhankelijk van wat jij met jouw bedrijf belangrijk vindt, kun je voor een van onderstaande agreements kiezen.

SLA Standaard

Het SLA standaard pakket geldt op alle hostingpakketten die we bij WEBBER aanbieden. Dit betekent dat we tijdens kantooruren voor je klaar staan mocht je een vraag hebben of als er een calamiteit is. Je kunt ons dan via e-mail, telefoon of chat bereiken en we zullen dan zo snel mogelijk handelen.

SLA Extra

Als je ons graag 24 uur per dag, 7 dagen in de week wil kunnen bereiken in het geval van een calamiteit is de SLA extra wellicht een optie voor jou! Naast deze 24/7 bereikbaarheid zullen we er ook voor zorgen dat jouw website pro-actief gemonitord wordt. Als we een probleem constateren zullen we direct handelen. Via het klantensysteem dat we hanteren kun je een uitgebreide rapportage opvragen van de beschikbaarheid van jouw website. We streven naar een minimale beschikbaarheid van 99,5% per maand. De kosten voor SLA extra bedragen 49 euro per maand.

SLA Premium

Wil je nou dat jouw website meer dan 99,5% beschikbaar is per maand? Dan is SLA premium wellicht wat voor jou! Wanneer je kiest voor SLA premium zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonische bereikbaar in geval van een calamiteit. Ook zullen we je website pro-actief monitoren en als we hierbij problemen waarnemen zullen we deze direct oplossen. Ook bij SLA premium kun je een uitgebreide rapportage opvragen over de beschikbaarheid van je website. Het verschil is dat wanneer je een SLA premium abonnement afsluit we streven naar 99,9% beschikbaarheid per maand. De kosten voor SLA premium bedragen 99 euro per maand.

Ben je geïnteresseerd geworden in het afsluiten van een Service Level Agreement bij WEBBER? Neem dan gerust contact met ons op.

Reageren?

Wij vinden het leuk om te weten wat anderen van onze berichten vinden dus wees niet bang om te reageren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *