Met behulp van AdWords worden diverse soorten campagnes opgezet om producten en diensten onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. We lichten de diverse vormen toe.

Met behulp van AdWords kunnen diverse soorten campagnes opgezet worden om producten en diensten onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Hieronder vind je meer uitleg over de verschillende vormen:

  1. Wil jij in deze virtuele wereld een extra dimensie toevoegen aan de advertenties? Video Advertising laat klanten een merk, product of dienst werkelijk beleven!
  2. Heb jij een webshop en ben je op zoek naar mogelijkheden om de naamsbekendheid te vergroten en meer sales te genereren? Dan is Shopping Advertising wellicht iets voor jou! Wanneer mensen op zoek zijn naar een specifiek product uit jouw assortiment, wordt de advertentie getoond in de zoekresultaten. Zo worden producten direct getoond met een afbeelding in de zoekresultaten van Google.
  3. Graag advertentieruimte boven of onder de zoekresultaten in Google, kies dan voor Search Advertising.
  4. Als je een advertentie graag wil visualiseren kun je het beste gebruik maken van Display Advertising. De advertenties zullen worden getoond in de vorm van een banner met eventuele tekstlinks. Zelf voeg je afbeeldingen, interactieve elementen en animaties toe.

Wil jij actueel zijn en meegaan in de mobiele strijd, waarbij je overal je klanten kunt bereiken? Kies dan voor Mobile Advertising! Met deze manier van advertising, adverteer op mobile devices die door de doelgroep worden gebruikt.

Terug naar overzicht